ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІ ШЕҢБЕРІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН ДАМЫТУ КОМПОНЕНТТЕРІ
Аннотация
Мақалада университеттегі студенттерді ынталандыратын көпқырлы факторлар мәселесі жан-жақты қарастырылады, сондай-ақ білім беру процесінде ішкі және сыртқы мотивтердің арасындағы айқын айырмашылықтар тереңірек талданады. Әлеуметтік, когнитивтік, прагматикалық және коммуникативтік мотивациялық аспектілерге, сондай-ақ студенттердің кәсіби мақсаттары мен амбицияларына ерекше назар аударылады. Торайғыров университетінің әртүрлі курстарының студенттері арасында жүргізілген зерттеу нәтижелері мотивацияның қалыптасу үдерісі, оның өзгеру динамикасы мен дамуының ерекшеліктерін егжей-тегжейлі талдауға мүмкіндік берді. Мақалада студенттердің әлеуметтік-психологиялық және жас ерекшеліктері, олардың болашақ кәсіби қызметке деген көзқарасы, өзін-өзі дамытуға, табысқа жетуге және өзін-өзі жүзеге асыруға деген ұмтылыстары кеңінен талқыланады. Сонымен қатар, психологиялық-педагогикалық ықпал ету әдістеріне үлкен мән берілген, олардың студенттердің оқу процесіне деген қатынасын айтарлықтай жақсартып, білім алуға деген ынтасын арттырудағы рөлі көрсетілген. Оқытушыларға білім алушылардың оқу белсенділігін ынталандыру, академиялық көрсеткіштерін жақсарту, сондай-ақ студенттердің оқу үдерісіне белсенді түрде қатысуына қолайлы жағдайлар жасау бойынша нақты ұсыныстар беріледі. Студенттердің табысты білім алуы мен олардың кәсіби дамуы үшін мотивациялық факторлармен жүйелі және мақсатты жұмыс жүргізудің аса маңызды екендігі ерекше атап өтілген.
Автор
Ж.А.Темербаева
С.И.Абишева
О.К.Калиева
М.М.Жаркумбаева
DOI
https://doi.org/10.48081/OERN7467
Ключевые слова
білім беру жүйесі
студенттер
мотивация
білім беру қызметі
ЖОО
ынталандыру
Год
2024
Номер
Выпуск 4